2 Temmuz 2015 Perşembe

Nailart; Puantiyeli, çiçek ve çizgili




Çok değil üç-dört yıl önce başladım nailart yapmaya. O zamanlar nailart baskısı plakası yapışkan bantları Türkiye'de bilinmiyordu bile. Daha manikürümü yapamazken nailart işine soyundum :) Bu günkü üç modelde daha ben bu işin çok başındayken yaptıklarım.




Bu renkli puantiyeli olan için kürdana ihtiyacımız var. Kürdanla noktaların büyüklerini ayarlayabilirsiniz. Noktaları istediğiniz şekilde renklendirebilirsiniz ama tabanın rengini beyaz ya da beyaza yakın açık renklerden yana kullanın. Ben sarıdan başlayıp, pembe, yeşil turuncu yapmıştım. Üç büyük nokta aralarına üç küçük nokta yaptım.  Tırnak uzunluğunuza ve noktaların birbirine yakınlığına göre daha çok renkte de noktalar yapabilirsiniz.


Papatya sevmeyen kız pek azdır. Tırnaklarda da papatya en şirin ve en kolay çiçek.Ben çok severim.. Yeni başlayanların da deneyeceği ilk nailart modellerindendir, ki bende o zamanlar hemen denemişim :D  Sarı noktanın kenarlarına beyaz beyaz yaprakları yapmışım. Yalnız ince uçlu ojeniz ya da fırçanız yoksa ojenin fırçasına daha az oje alın dolu dolu almayın ben kırtasiyeden aldığım ince uçlu resim fırçasıyla yapmıştım bunu. Tırnak diplerine de sarı noktalamaları da efekt olsun diye koymuş olmalıyım :D


Çizgili nailart hala pek yapılmadığından bana farklı geliyor. Çok basit olduğundan sanırım çevremde pek tercih edilmiyor. Yeni başlayan nailartçılar ya da kendince nailart yapmakisteyenler için çok kolay bi model. Önce ojelerm Kahverengi ve altın. Fotoğraf kalitesi hesap makinesi çekimi gibi de :D Altın rengi oje Golden Rose ince uçlu fırçası olan ojelerden. Rengi öyle tatlı altın ki dore mi diyorlar işte öyle. Ve kaç yıl geçmiş o oje hala bozulmadı inanırmısınız. sıvılığını koruyor. :) :) :) :) Siz de böyle çizgili nailart denemek isterseniz ince uçlu ojeniz ya da ince uçlu fırçanız olmalı. Kullanacağınız renklerinde birbirini boğmaması lazım. Taban rengi daha tekdüze üstte kullanacağınız renin de daha çarpıcı olması lazım.;) ;) ;)

İyi Denemeler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder