1 Temmuz 2015 Çarşamba

Kirazlı Turtalı Nailart



Yaz Geldi artık. Temmuzu da gördük.. Kirazlı turtalı nail art önerisi bugün sizlerle.

Turta konseptimi Pembe ve Mor olarak belirledim. Sizlerde istediğiniz renklerde yapabilirsiniz. Turta yapacağım tırnağımın tabanına ise beyaz kullandım. turtam daha ön planda olsun istedim.

Nail art yapanlar ilk bakışta anlar ama yeni başlayanlar için turtanın mor kısmından, pembeye dökülen yerlerini kürdanla yapabilirler. Dotting pen olmasa da olur. Kiraz da aynı şekilde o noktaları kürdanla çok rahat yapabilirsiniz.

Kirazın sapı ve turtanın Pembe kısmındaki açık pembe çizgiler için de ince uçlu fırça kullandım. Etrafınızda illa ki Nailart malzemesi bulacağınız bujiteriler olmayabilir. Kırtasiyelerdeki boya fırçaları da aynı görevi görür. En ince uçlu boya fırçasıyla deneyebilirsiniz. Turtanın üzerindeki Kırmızı tırnak taşı da Avondan almıştım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder