20 Mayıs 2017 Cumartesi

Göz Çevresi Bakımı - Farmasi SkinTrends Göz Kremi


Nar tanelerime selamm,
Hepimiz biliyoruz, göz çevresi yorgunluğı, yaşlılığı hemen ele verir. Ve gün içinde de en çok kuruyan, neme ihtiyaç duyan bir bölge. 
Genç yaşta göz çevresi bakımı yapılmazsa ilerleyen yaşlarda önüne kremlerle geçilmeyip, estetik operasyonlara başvuruluyor.

Ben 25 yaşındayım ve göz kremine yeni başladım. Artık göz altlarımdan rahatsız olmaya, yorulduğumda hemen göz çevremin morlaşmaya başladığını gördüm ve minik bi telaş aldı beni. 

Hemen piyasa araştırması yaptım ve farmasinin skintrends serisi ilgim çekti. 
Günlük nem ihtiyacımı karşılayan, hem doğal hem de uçuk fiyatı olmayan bu göz kremini seçtim.


Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum yan etkisini görmedim. Kıvam olarak çok iyi. Çok az bir miktar(mercimek tanesi) kadar alıp, sabah akşam sürüyorum. Hafif kremsi kokusu var, rahataız edici değil. Hem gümdüz hem gece kullanıma uygun bir krem. Tüm cilt tiplerine de uygun.

Göz altlarımdaki morarmaları azalttı.
Göz çevremi ağırlık vermeden nemlendirdi.
Kuruluktan kaynaklı ince kırışık görünüm azaldı.
Yorgun görünüm azaldı, daha canlı göz altlarım.


İçeriğide burada. 

Büyük göz çevresi sorunu yaşamıyorsanız, ama göz çevrenizi de korumak, daha canlı görünmesini istiyorsanız tavsiye ederim. 

Özellikle genç yaştakiler henüz anlayamıyor göz kremi ihtiyacını. Ama kullanıp farkı deneyince benim gibi keşke önce kullansaymışm diyeceklerinden eminim. (Ben kullanınca anladım çünkü uzun zamandır ihtiyaçmış benim için.) Kullanınca farkı görüyorsunuz.

Bu farmasi ürünü ve diğer farmasi ürünleri için instagramdaki @farmasikadinca ile iletişime geçip güvenle alışveriş yapabilirsiniz..
 Web sitesi için http://www.farmasikayit-tr.com/ 
Youtube için de https://www.youtube.com/channel/UCfnEGRqLsjPT2QxJt0jR9fA linkten kanallarına bakabilirsiniz.

Sağlıklı ve bakımlı günler tanelerim😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder