31 Aralık 2017 Pazar

Yeni yıl Nailartı - Hediye paketi, yeni yıl ağacı.

Herkese Selam. 

Yeni yıl denilince akla, hediyeleşmek gelir, süslü çam ağacı gelir. 

Ben de bu nailartımda bunlardan ilham aldım.

Yeşil ve kırmızının hakim olduğu yılbaşı temalı nailartım bu şekilde. 


Hediye paketi ve çam ağacı için Avonun nailart fırçasını kullandım. 

Gold oje zaten ince uçlu fırçalı bir oje. O yüzden o çok pratik oldu. 

Serçe ve işaret tırnağımın noktalamalalarında da yine avonun fırçasının, noktalama kısmını kullandım.


Hediye paketinin biraz daha efektli olmasını istediğim için avon color trend serisinin 'sparkle' graffiti ojesini taban ojemin üzerine sürdüm. 

Taban ojemde fotoğrafda gördüğünüz mark serisinin 'nudeitude' rengi bej bi ojesi. 
Açık renk olmasına rağmen kapatıcılığı gayet iyi. 


Hepsini Avon ojeleri ile yaptığım yılbaşı nailartını nasıl buldunuz 🤗🎁🎄✨

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder