23 Aralık 2017 Cumartesi

Çikolata Oje - Chocolate Pudding



Selam nar taneleri, 
Son zamanlarda çikolata rengi kahve ojeleri çok seviyoruz dimi. 
Hele de mat olunca tadından yenmiyor. 
Ve bugünün ojesi çikolatalı puding tadında mat bir oje.  Karamel de olabilir ama sanırım çikolata ya daha yakın koyulukta. 


Ojem Farmasi markasına ait. 
Farmasi nin yeni oje serilerinden olan Matte serisinden MT03 - Chocolate Pudding ojesi. 

Kalın fırçası ve yoğun kıvamı var.
Ve hızlı kuruyor. 
Ben iki kat uyguladım. s
Soğuk kış ayları için sıcacık puding rengi oje. 
Tırnaklarınızı yemek isteyebilirsiniz.
😂😂😂
Şaka bi yana çok sevdim ben. 
Bir gün kullandım kalıcılığını test etmedim ama diğer renkleri kullanıp paylaşırken yazarım kalıcılığını da. 

Günün ojesiyle herkese çikolata, karamel tadında günler diliyorum.
Ojeye instagram üzerinden @farmasinar hesabından ulaşabilirsiniz. 
Mux mux

1 yorum:

  1. Ne tatlı bir renk öyle :) farmasi bu aralar çok duyulmaya başladı gerçekten ;)

    YanıtlaSil