21 Aralık 2017 Perşembe

Kiremit kırmızısı Oje - Flormar Full Color FC10 Penthouse

Selaaam 
Bugünün ojesi herkesin seveceğini düşündüğüm bir renkte. 
Özellikle kışın bu tarz sıcak tonlu koyu ojeleri çok seviyorum. 
Ne renk giyersem giyeyim yakıştırıyorum. 

Kot arka plana da çok yakışmadı mı. 
Kiremit kırmızısı. 
Bordo değil kırmızı değil turuncu değil. 
Hepsinden tam kıvamında biraz toplamışlar. 

Hava kapalıyken ya da ışık azken daha koyu görünebilir ama gün ışığında kiremit kırmızısı bir tonda. 

Flormarın Full Color serisinden fc10 'Penthouse' isimli oje. 

İki kat uyguladım, sürümü ve fırça yapısı benim favorilerimden. 
Tek katta da yeterli olabilir ama ben tek kat rahat edemiyorum tırnak uçlarım çok koyu beyaz. Belli oluyor hemen. 
O görüntüyü kapatabilmek için iki kat sürüyorum hep. 
Bir de bugün 21 Aralık.. 
Nar kırmayı unutmayın. 
Bolluk ve bereket diliyorum herkesin evlerine, yuvalarına. 
Musmutlu günler.. 

1 yorum:

  1. Çık hoş canınçm rengi :) küt tırnağıda çok severim 🙈🙊💕

    YanıtlaSil