4 Eylül 2017 Pazartesi

Chissa Yanar-Döner Oje



Selaam bebekler, Yanar döner, bukalemun tarzı ojeleri sevmeyen pek yok dimi ?
Her ne kadar günlük hayatta elim düz opak ojelere gitse de; akşamları dışarı çıkarken ya da özel günlerde çarpıcı ojeler tercih ederim.

Bu Chissa markasının ojesini de parlak sdefli diye aldım ve denemek için yeşil bi oje üzerine sürdüğümde (kasadan çıkar çıkmaz denedim), yeşil ojemi mavileştirdi.

Şişedeki gibi masum bir oje değilmiş..
Oje aşırı ince kıvama sahip, tek başına asla kapatıcılık vermez. Ben de flormar FC62 üzerine denemek istedim.
Gül kurusu ojeyi sıradanlıktan çıkarıp, daha çarpıcı bir hale getirdi :) Çoook sevdim.

Yalnız bir sorun var.. Bu ojenin nerelerde satıldığına dair bir bilgim yok. Adana/Ceyhanda minik bir takı-tokacıdan almıştım. Google da araştırmama rağmen ne kullacılarına rastladım, ne de satışına.
Ama H&M 'in skylight isimli ojesi de buna benzermiş. Bunu bulamazsanız(ki bulamama ihtimaliniz çook yüksek) HM'e bakın derim.
Herkese mutlu haftalar ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder