18 Eylül 2017 Pazartesi

Farmasi - .Matte Liquid Lipstick 10 'Sweet Cherry'



Merhaba Nar çiçeklerim.
Kış yaklaşırken koyu renk rujlara da bir göz kırpalım dedim..
Farmasi'nin daha önce likit mat rujlarını denemiştim. Açıkçası likit mat rujların kalıcılığını görünce her rengini almak istiyor insan.
Şimdi denediğim vişne rengi..
'Sweet Cherry' tatlı vişne hatta :)
Ben duruşunu koyu bulacağımdan endişeliydim ama çok yakıştırdım kendime.
Yaz mevsiminde değil ama sonbahar ve kış aylarında elimin sık sık gideceği bir ruj oldu.
Sürümü biraz dikkat istiyor. Önce dudaklarınızı mutlaka nemlendirin. Her mat rujda bu böyle olmalı, pütürlü görüntü olmaması için. Sonra ruja yakın bir renk dudak kalemiyle çerçevelerseniz taşırmadan kolayca sürersiniz.

Ayrıca hala pütürlü oluyorsa , vazelinle şekeri karıştırıp peeling yapabilirsiniz. Kahve telvesiye de süper oluyor. İçtiğiniz kahvenin telvesini elinize, yüzünüze dudağınıza peeling yapınca hem ölü derilerden arınıyorsunuz hem de nemlendirmiş olursunuz.

İşte peelingi de yapınca pütürlü görüntü olmadan rujunuzu sürebilirsiniz..
İlk sürdüğünüzde mat değil, bi süre sonra matlaşıp sabitleniyor.
Ve Efsane kalıcı bu likit mat rujlar.

Birde dudağınıza sürdüğünüz ürünlere dikkat edin son zamanlarda pazardan aldığı çakma kyle rujlardan dudakları şişen çok oldu. Farmasiye o konuda çok güveniyorum. Helal ürün ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan  bir marka.

Ben kendim de üye oldum ama satışını yapmıyoru, sipariş vermek isterseniz Instagramdan @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilisiniz..

Ayrıca üye olup indirimli lmak stereniz de bu linkten üye olabilirsiniz. http://www.farmasikatalogu.com/farmasi-urunleri
 (Üyelik formu ya da iletişim bölümündeki formu doldurarak ).

 Güzel ve sağlıklı günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder