12 Eylül 2017 Salı

@ezgicenar (Ezgiçe NAR) Neden NAR ?

Herkese Merhaba :)
Romantik sayılabilecek bir hikayeye, Benim için Romantik bir yazıya hazırsanız okumaya devam edin :)
...
Bir kaç yıldır Instagram üzerinden @ezgicenar kullanıcı ismiyle instabloggerlık ve buradan da aynı isimle (blog nar) olarak bloggerlık yapıyorum.

Beni takip edenlerin Nar'a olan sevgimi bilmemesine imkan yok.
Sıkça nar fotoğraflarını, narlı olan her ürünü, kozmetik, temizlik, aksesuar herşeyi benimle de paylaşıyorsunuz. Her Nar gördüğünüzde aklınıza düşüyorum ve bana yazıyorsunuz.
Ve benim de odamın her köşesinde Nar'lı bişeyler var. Sırf narlı diye herşeyi deneyebilirim, alabilirim :D
Peki ya neden Nar ?
O kadar ilgi çekici meyve varken; Nar gibi silik kalmış, bi meyve neden benim için bu kadar önemli.

Sizin çok merak ettiğiniz benim açık cevap veremediğim bir soruya şimdi bir açıklık getireyim.

2009da hayatıma çok özel biri girdi. İster ruh eşi diyin ister hayatının aşkı. Ama kesinlikle sıradan bir sevgili değil benim için.

Ç ❤

 İlişkimizin başından itibaren, beni öyle güzel kelimelere boğan biri olmadı. Öyle dolu dolu aşk kelimelerini duymadım ben.
Bana hep 'NAR' dedi. 'ezgiçe' 'nariçe' dedi.
Diğer büyüleyici kelimeler yoktu ama kimsenin kimseye daha önce söylemediği bir şey dedi o bana.  

Sebebini öğrenemedim,
Onun gözünde Nar'ım ben. Belki de sebep buydu.

Bazen ekşi, bazen tatlı, binbir tanecikleri olan, Akdeniz'de yetişen sonbahar meyvesi. Sıcağa dayanıklı, ama yağmuru seven. Vitaminli, insana enerji veren. Dışı ne kadar bazen yara bereli, çirkin bile olsa, içi lezzetli olabilir, asla bilemezsiniz.
Kalın ve dayanıklı kabuğu olan, temizlenmesi/yenmesi diğer meyvelere göre zahmetli bir meyve. Hatta kabuğu elinizi boyar, nar suyunun lekesi zor geçer. İz bırakır. Bereketin sembolüdür, Başında o taca benzeyen şey de aslında meyvelerin kraliçesi şeysi :)))

Tüm bu özellikleriyle (hatta daha fazla özellikler ile) beni NAR'a benzetip aslında bi dolu iltifatı barındran, Bana özel bi kelime.

Nar'ı belki çok kişi sever; ama benimkisi sevgiden başka bi durum :)

Birisi size hep 'meleğim' derse melek olursunuz, 'prensesim' derse prenses, 'sonsuzum' derse sonsuz olursunuz.
O da bana 'Narım' dedi ve ben NAR oldum. Nar Kız oldum. 

Bu kadar basit bir olay aslında benim NAR hikayem. 
Büyük bir mevzu değil; iki kişi arasındaki pek romantik olmayan bir hikaye.

 Bu nar olayının denli büyüyebileceği aklıma hiç gelmedi,
Instagram hesabımı açarken öylesine kendi halimde bir hesap olacağını düşündüm ve nickname gibi @ezgicenar dedim. Paylaşımlarımı birileri beğensin diye de değil fotoğraflarımı yayınladığım bir albüm olarak düşünmüştüm.
Derken derken kendi halinde ilerlemek için açılan hesap büyüdü. Kullanıcı adımı da o saatten sonra değiştirmek istemedim.

Ben hep Nar'dım, beni takip edenler de; nar taneleri, nar çiçekleri oldu.

Tüm platformlarda Nar, ezgiçe, nariçe olmam., 18 yaşımda bana erkek arkadaşımın beni bir meyveyle bağdaştırmasından dolayı öyle kaldı. Çok da memnunum bu durumdan.

Çokca "Neden Nar "diye soranlar için yazdım bu yazıyı.
Bu mudur yani ? derseniz EVET BUDUR :D

Okuyan herkese teşekkürler.
(Saçma görünebilir ama benim için değerli bi hikayeyi dinlediğiniz için teşekkür ederim.)

Aşk dolu, sevgi dolu Günler

...



2 yorum:

  1. Saçma mı asla sacma degil . Aslinda hepimiz artik klise laflardan soguduk. Ve bence cok sanslisin. Ve askiniz hic bitmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiimm.Çok mutlu olduum. Amiiin inşaalllaah :)

      Sil