5 Ekim 2015 Pazartesi

Instagram butik alışverişi tehlikesi - MODAKSESUAR2014



İnternet alışverişleri artık çok çok tercih ediliyor. Gerek ucuz olmalarından gerekse de zaman sıkıntısı yaşayanlar internetten çorap bile alıyor. Ben de pek sık olmasada bir çok kere internetten alışveriş yapmışımdır. Ama başıma gelen rezil bir alışveriş deneyimini paylaşmak istiyorum. Böyle bir olay olabilir mi ? Fotoğrafta gördüğünüz soldaki elbise MODAKSESUAR2014 kullanıcı adlı Instagram'da satış hesabı.. Sağdaki ise pek anlam veremediğim bana gelen elbise. Tam bir facia değil mi?
Şimdi başıma gelen bu kepazeliği iyi bir anlatayım..
Kuzenimin düğünü için elbise arayışındaydım. Bana instagramdan bu hesabı takip ettiğini ve güzel elbiseler uygun fiyata olduğunu söyledi. Bende piyadaki sıradan elbiselerden ve 300den başlayan fiyatlardan daralmıştım..en kötüsü 300 tl ve benim beğendikleri 400-800 arası :D İşte hikaye böyle başladı. Hemen ben hesabı takibe alıp iki gün içinde bu yeşil elbiseyi beğendim. Ve sipariş verdim.. E fotoğraftakyle aynı mı bedeni uyarmı diye de rahat rahat soruyorum tabiki. (Başıma ne kadar kötüsü gelebilir ki diyorum)

Aldığım cevaplar tatmin edici tabiki. Fotoğraftaki elbise orjinal fotograf ve boy kilomu da belirttince S beden bana uygun. E fiyatı da gayet olurlu. Hemen sipariş etmeliyim dedim. Tamam ödememi de yaptım. Bana referans kodu diye bir kod verdiler ama bu kod ne işe yarayacak bir fikrim yok. ptt  kargo barkodu felan vermediler. Ve o aralar başım o kadar yoğun, düğün telaşı öyle heryere koşturuyoruz ki çok üsteleyemedim saflığıma geldi herşey. Eylülün 8 inde sipariş verdim 10-15 gün - Dikkatinizi çekeyim İş Günü demedi Gün dedi. Yani hafta sonlarını da kapsıyor - içinde teslim edilmesi gerekiyordu ve en geç benim elime 23 ünde ulaşacaktı.  Ayın 20si oldu merak ettim.Nerde kargom diye sordum. Bayram tatili uzayınca sürede uzamış, Bayram perşembe günü ve elbise bana bayrama kadar ulaşması gerekirken bayramdan sonraki hafta içinde gelecek diye geçiştirdiler.. Biraz biraz sinirlenmeye başladım ama elimde ödeme yaptığım kişinin adı soyadı adresi felan var ve tüm yazışmalarım kayıtlı. Site üzerinden de ödememin görüntüsü kayıtlı. Yine üstelemiyorum neyse diyorum. Bayramdan sonraki hafta geldi ve ben cumaya kadar bekledim. Cuma günü oldu ve düğün üç gün sonra. Ben elbisenin tamiri çok olmaz bugün gelse hemen bir terzime  boyunu ayakkabıma göre ayarlatırım, darlık bolluk çok aşırı olmaz minik dokunuşlarla yaptırırım diyorum. Neyse işte cuma günü mesaj attım. "Bugün gelecek değilmi?" diye. Ve bana diğer haftaya kaldığını söylüyor. Ben düğünden sonra ne yapim o elbiseyi. Ve hiçbir mahcupluk yok. gayet pişkinlikle "napabilirim bayram tatili dolayı" diyor. Gelde krize girme!!!!
 Yazışmalardan da görebilirsiniz karşımdakinin nasıl basit bir üslupta olduğunu. Ben bakkaldan ekmek alırken bile "Teşekkkürler, hayırlı işler" demeden çıkmam. Ki bu alışverişim ne kadar saçmasapan bir hale gelse de kabalaşmadan yazmaya çalışıyorum. karşımdakinden "Kusura bakmayın, biz de böyle istemezdik" tarzı bir yaklaşım bekliyordum.. Satıcı dediğin kibar olur. satış yaptı diye kabalaşmaya gerek hiç yok.

Derken derken elbisem geldi. Geldi gelmesine ama minicik bir poşette. Kargocu bana paketi verirken başka birşeydir dedim elbise olamaz koskoca elbise çikolata paketinden küçük bir şeyde gelemez diye diye açtım. Veee ta ta ta taaaaaaaaaa. Elbise demeye bin şahit gerek. Yine dayanamadım üzerimde bişeye benzer belki dedim.. Giydim ve kendimden soğudum. Astarsız elbiseler ışıkta içimizi gösterir ya hani. Bu elbise normal haliyle içimi gösterdi. Işıkta olsa nasıl olur düşünmeyin bile.

Ürün elime ulaştıktan sonra beden olarak da görüntü olarak da beklediğim gibi olmadığını söyledim yukarıdaki fotoğrafı attım , ben aynı kilodayım ve aşırı büyük dedim ayrıca sağdaki ve soldaki aynı elbisemi sizce diye sordum. Okundu mesajım ama cevap vermediler.

Ah ahhhh. Nasıl bir iştir bilemiyorum ama üzülüyorum. İnsanlık kalmamış, güven kalmamış. Herkes bir yalan dolan. Bu dünyada düzenbazlıklarla kazandıkları paralarla zengin mi olacaklar.! Böyle yaparak kazandıklarını sananlara acıyorum, benim gibi beklediğini bulamayanlara da üzülüyorum :D

Böyle işler kısmet biraz. O siteden benim gibi alışveriş yapan memnun kalanlar da olabilir ama benim dilim fena yandı. İnternetten alışveriş yaparken asla böyle aceleyle almam ve bilinmemiş bir sayfadan asla birşey almam. Kaç takipçisi olduğunun hiç önemi yok. Sizlerde sakın sakın benim düştüğüm hataya düşmeyin. Ne kadar değişik birşey gelebilir demeyin. Hayaller Hayatlar yaşamayın, Benden söylemesi:* :*
Bahsettiğim instagram satış hesabı burada..
Aman ha!!!



Çok çirkin değil vücudum ama utandım o elbiseyi giyip de üzerimde atmaya. korkunç oldum. Emin olun askıda daha güzel duruyor.:D


9 yorum:

  1. Canım çok geçmis olsun sakın birakma parani git sikayet et lutfen cok uzuldum bunlari yasamana

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok üzüldüm.... :( ama 15-25 gün arası teslimat süreli bi çok firma çinden gelen ucuz ürünler satan firmalar bir çoğu ne yazıkki... bir arkadaşımın başına da aynı şey gelmişti :( lütfen paranı onlarda bırakma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yanlarına bırakmayı düşündüm, Allahtan bulsunlar dedim ama paylaşımımdan sonra tehdit eder gibi, paylasım silinmezse davalık oluruz dedi ve o zaman anladım yanına kalmamalı. Hala bir özür yok. Cok cok ayıp. İnsanlık ölmüş

      Sil
  3. konuyu çözebildiniz mi? bende aynı siteden böyle bi sorun yaşadım iki gündür iade etmek için msj atıyorum ama satıcının üslubu ters olduğu için çözüme varamıyoruz. siz ne yaptınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunu bende çözemedim. Peşinde koşturan arkadaşlar var yalnız. instagram IG adını da değiştirmişler. büyükk tepki aldıklarından olsa gerek artık bu adı kullanmıyorlar. fazla terbiyesiz bir üslupta karşı taraf zaten. Umarım sonuç alaınacak ve haketteikleri cezayı çekecekler

      Sil
    2. Merhabalar, benim de aynı şekilde bu kişi ile sorun yaşadım. Yeni isimleri butik.berry olarak devam ediyor ama bu arada butikmodan ismi de oldu... Savcılığa basvuracagim haftaya, bildiğiniz kişiler varsa benimle irtibata geçebilirler. Bu tür dolandırıcı kişilere tüketici hakları hatırlatmak gerek.

      Sil
    3. Merhaba bende bu yıl yaz aylarında aynı sorunu yaşadım butik.berry ile birebir aynı sorunu yaşamışız. Gelen elbise ile resmin ilgisini bırakın ne kumaşı ne deseni ne boyu ne rengi hiç birinin alakası yoktu benimde konuşma kayıtlarım duruyor. Kaba konuşmaları bir kenara bırakın şikayette bulunacağımı söylediğimde hamile bir kadının hakkına günahına giriyorsunuz diyerek bunu bile kullandı, inanamadım yani olanlara ve 170 tl böyle çöpe gitti. Benimde sizin gibi yaklaşık 2 ayda geldi, 15 günde gelir demişti sonra hafta sonları iş günü sayılmıyor dedi resmen dolandırıcılık yapıyorlarmıs ya!!!

      Sil
  4. Butik berry den yillardir ben ve arkadaslarim alisveris yapariz cokta memnunuz. Ürünleride kaliteside mukemmel bence. Sayfalarinda yuzlerce musteri memnuniyeti resimleri var hatta bende giyip yolladim yayinladilar. binlerce magduriyet nerde ? zaten nasi boyle bisey iddaa ediyorsunuz anlamadim iftira atmak ne kadar kolay olmus. Cok tatli bir bayandir her zaman sorularima sabirla cevap verir gece gunduz karistiriryorsunuz bence.

    YanıtlaSil