8 Ekim 2015 Perşembe

Mistik Yağ - Tırnak Bakım Yağı.


Hep tırnak sorunu yaşadığımdan soyulmalardan kırılmalardan bahsetmişimdir.. Base coat koruyucu oje olarak kullanmadığım marka kalmadı, tırnak kremleri, limon yağı bakımı, sirke tuz limon bakımı gibi neler neler denedim. Hep anı kurtarıyormuşum. Hatta kurtardığımı sanıyormuşum. Bir kaç yıldır tırnaklarımı koruyucusuz bırakmadım. Hava alsın ve sarılıkları gitsin diye bırakırdım bir kaç saat sonra çat çat kırılırlardı.. Soyulmalar her zaman var zaten hiç kurtulamadım.
Taaaaa ki, Mistik yağ kullanana kadar. Pazartesi akşam üzeri tırnaklarımı kesip mistik yağa başladım. Ve gün içinde de aklıma geldikçe tırnaklarıma sürdüm. Öyle ki ilk sürmemle kendine geldi. Benim cildim aşırı aşırı aşırı kuru olduğundan hemen yağı tırnaklarım emdi. Base coat(koruyucu oje) sürmeden biraz zor oldu açıkcası tırnaklarım çok kuru olduğundan hiç birşey sürmediğimde parmaklarım çok tuhaf hissetiriyor. Pazartesi akşam yatana kadar biraz devam etti o tuhaflık kuruluktan gelen rahatsızlık. Ama sabah uyandığımda daha iyiydim ve 3 gün boyunca sadece Mistik yağ ile geçirdim. Hiç bir cila olmadan 3 gün geçti. Sanırım son 3 yılda bir ilk :D
Fotoğraftan da görebilirsiniz doğal halde tırnaklarım nasıl kötü halde ve bakarken bile içim gidiyor benim :D Ama şuan çok güzeller. Sarılaşmalarım azaldı. 3 günde bu kadar ilerleme beklemiyordum gerçekten. Ve ben tırnaklarımı kestikten sonra bırakın üç günü bir haftada ancak bu kadar uzardı. Serçe parmağımın tırnağında daha belirgin uzama var. En az yıpranma o tırnakta çünkü. Nail art desenleri simleri pulları taşları diğer parmaklarıma yaptığımdan en az hasar küçük tırnakta. Ve çabuk toparlanan da o oldu.

İçeriğinden de bahsetmek gerekirse; Zeytin yağı, Jojoba yağı, Tatlı Badem yağı, Limon yağı'ndan oluşuyor. Ağır kokusu yok. Aksine tatlı limon kokusu var ve baskın bi koku değil. Bana gönderdikleri ambalaj fırçalı ve sürülmesi çok rahat oldu. Evde kendim yağlarken, yağların işe yaramamasının yanı sıra, her yer yağ olurdu.(Sanırım bitkisel ve doğal yağ olmadıklarından). Mistik yağ 3 günde beni kendine hayran bıraktı,çok teşekkür ederimmm.

Özetle;
Kuruluğu yok etme,
Soyulmaları yok etme,
Kırılmaları engelleme,
Sararmaları yok etme,
Hızlı uzatma,
Parlaklık ve canlılık
Sertleştirme ve Güç

 Gerçekten mucize yağ. Şiddetle tavsiye etmeme gerek yok fotoğraftan önceki haline bakınca üç günde nasıl düzelip güçlenip uzadığını görmek zor değil. 
Kesinlikle sizde bir deneyin. Sonra bırakamazsınız zaten :D
Instagram ve Facebook sayfalarından Mistik yağa ulaşıp temin edebilirsiniz.

https://instagram.com/mistikyag/

https://www.facebook.com/mistikyag

NOT: Mistik yağın satışı durmuştur. blogumdan diğer tırnak bakım yazılarıma göz atın :)

2 yorum:

  1. Benim tırnaklatım ortadan ikiye felan ayrılıyor çok kötü, bunu eczanelerden de temin edebilrmiyiz?

    YanıtlaSil
  2. Bitkisel Ürün Nedir
    hakkında burada da biraz bilgi var. Bitkisel ürünler hakkında yeterli bilgiye ulaştım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil