23 Ekim 2015 Cuma

Halloween Nailart- Cadılar Bayramı Nailart - (Bat, Haunted house, jack, cat eye)









Cadılar bayramı için önceki postlarımda vampir yapmıştım. Bugünde daha abartılı bi cadılar bayramıyla karşınızdayım. Biraz zahmetli olduğundan yapım aşamalarını fotoğraflayamadım. Hepsini birden yapmak dediğim gibi abartı oldu. bunlardan 4 tane ayrı nailart çıkarabilirsiniz. Ben aç gözlü davrandım ama daha sade olursa yaptığınız nailartda daha dikkat çekici olur.
1- Yarasa kozası oluyor sanırım :D Filmlerde yarasalar kabuğa sarılı olurlar tavana asılı şekilde ağlarla bağlı olurlar. O hissi verebildim mi emin değilim pek :D
2- Hayaletli perili ev. Yine filmlerden anımsadığım bir perili ev tarzı. Dolunay tepede, gizemli üçgen çatılı, sarı ışıkları süzülen müstakil bir ev.
3- Lise dönemimde fazlaca sevdiğim jack skellington abimiz. Nightmare Before Christmas'ın başrolü :D "Bir adam varmış canı sıkılan" dediğim Sallynin esas oğlanı :D
4- Buda çizgi filmlerin korkunç sahnelerinden aklımda beliren gözler. Karanlık olduğunda birden açılıp kapanan gözler olurdu ya hani. Şuan net birşekilde gözümüm önünde aslında ama anlatamadım :D Tek göz olduğundan pek sevemedim aslında ama iki tane olsa çok tatlı kedi gözü :) Halloween dışında da denenebilir :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder