18 Ekim 2015 Pazar

Sonbahar yaprakları- Nailart & Mevsimler ağacı Nailart - (Seasons Trees&Fallen Leaves)




Sonbahar öyle güzel, öyle saf bir mevsim ki, ben en çok sonbaharı severim. Yazdan sıcağından yorulan hava toprak sakinleşir. Ağaçlar kendilerini yeniler. Eski yapraklar atılır yerine umut dolu yeni yapraklar çiçekler gelir. Sonbaharın kokusu da hiç bir mevsimde yok. :)




Bugün iki nailartım sizlere ilham olsun. :) Ağaçlı nailartımı aslında nailwitharts adlı IG hesabından ilham aldım. Çok beğendim. İlkbahar, Yaz, Sonbahar, Kış :)

Eski nailartım olduğundan ojelerimi hatırlamıyorum ama yeşil ojem Pasteldi ondan eminim :)


Bir diğer nailratım ise dökülen yapraklı :) Ağaçların yaprakları sarardı diyoruz ama cinslerine göre yapraklar bazen sarı bazen turuncu bazen kırmızı hatta genelde kahverengi oluyorlar. Benim gözümden dökülen yapraklar ve sonbahar nailartı da böyle.

Umarım beğenirsiniz :)
Yaprak nailartımda kullandığım ojelerde aşağıda fotoğrafta :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder