1 Haziran 2015 Pazartesi

Telefon Kılıfı Yenileme - İncili Taşlı


Çeşitli nedenlerle telefon kılıflarımız kirlenmiyor değil. Ve benim bu sarı bebeğimde epeyçe kirlenmişti.  Çantama attığımdan ve sürekli elimden düşmediğinden köşeleri koyulaşmış gri olmuştu. Deterjanların hepsini denedim ve hiçbirşekilde çıkmadı.

Telefonum (General Mobile Discovery Elite) iphone ya da samsung gibi çok popüler bir model olmadığından kılıf bulmakta da zorlanıyorum. Beğendiğim gibi bulamıyorum. Sarı aşığı olarak bunu çok da uygun bir fiyata sipariş etmiştim.. Sakınan göze çöp değer misali çok kullanmadan kirlendi. Sanırım Plastiğinin yapısından. Öyle üzüldüm ki. detarjanlara ellerimi sürmemeye çalışmama rağmen gözümü kararttım ve mutfaktan banyodan bulduğum tüm kimyasallarla denedim kirleri çıksın diye. Ama çıkmadı. :(

Ben de sevmem ya hiçbir şeyi öylece atmayı. Elimdeki kırık inciler ve gömlek yakalarıma yapıştırdığım parlak taşlarla bir güzel yeniledim. Daha şık bir hava kattı. Sıcak silikonla yapıştırdım ve uzun süre kullandım. Taşları da dökülmedi.. Sizde kirlenen kılıflarınızı tuhafiyelerden alacağınız 10 gr incilerle yenileyebilir ya da değiştirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder