1 Haziran 2015 Pazartesi

Göz şeklinde Nailart ve Geçişli Nailart


Bugünün ilk nailart fikri bu mavi gözlü hanım :)

Kısa tırnaklarda bile gayet çarpıcı duruyor bence. Çok da basit. Alix Avien 310 numaralı yavruağzı ve turuncu arası ojemizin sürüyoruz. göz yapacağımız tırnaklara aynen şekildeki gibi beyaz ojeyle gözün iç kısmını yapıyoruz ve gözü de siyahla çevreliyoruz . Kirpikler olsa da olur olmasa da. İnce fırçayla yaptım ben kirpikleri.  Gözler içinde kürdanla Flormar NA08 numaralı mavimizle iri bir nokta, ardından da siyahla mavinin üzerine daha küçük bir nokta koyuyoruz. Orta parmağıma da siyah noktalar ekleyip üzerilerine mavi taşlar yapıştırdım. Tırnak taşlarım da Avondan.


Bugünün diğer nailart fikri ise daha sade renklerle geçişli GRİ-MOR  tonlaması.

Geçişli ojelere bir türlü bıkmıyorum. Normalde yaptığım bir deseni bir daha yapmak istemem. Aklımda bir sürü model varken ama yine de bu geçişlileri yapmak istiyorum. Doymuyorum ara ara yapasım geliyor. Yapımı da çok çok kolay.  Sadece uyumlu 2 renk olmalı ve üste gelecek oje daha koyu olmalı ya da yada yoğun olmalı ki alttaki ojeyi kapatabilsin.

Tek gereken bildiğimiz bulaşık süngeri. :) Nail art süngerleri de var ama bulaşık süngeri de aynı görevi görüyor.. Golden Rose 187 numaralı gri ojemizi sürüyoruz. Flormar M120 kodlu ojem vardı. Baya baya koyu bir mor. Azalmıştı ama hala katılaşmamış yani bozulmamıştı. aynı eşkilde bozulmamış bir beyaz ojeden 3-5 damla damlatıp o ojenin tonunu açmıştım. Azalan ojeleri bile öylece atamıyorum birleştiriveriyorum yeni tonlar çıkıyor. :D  Evet işte rengi bir kaç ton açılan mor ojeyi süngere fırça kalınlığınca 2 sıra sürdüm ve pom pom diye tırnak uçlarına daha renk kalacak şekilde dokundurup çektim.
Yüzük parmağımdaki tırnak taşım da Avon'dan..


Nail artlı ve sağlıklı Günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder