20 Şubat 2018 Salı

Metalik Oje, Farmasi MTL02 Silver


Son zamanlarda, mat popülerliğini kaybederken, metalik ürünler; giyimden kozmetiğe her alanda favori olmaya başladı.

Favoriler bizim tırnaklara da yansımasın mı.?
Tabi ki yansıdı.

Farmasi kozmetik olarak yeniliği yakından takip ettiği için hemen metalik ojeleri oje serisine ekledi.
E ben de hemen denedim. 
Oje tek katta örtücü evet ama ben iki kat uyguladım.
Metal oje kullananlar iyi bilir, bu ojeleri sürmek özen istiyor. Saçma sapan sürünce malesef fırça izi oluyor. 
Bir de zemine sürdüğünüz baz varsa mutlaka o bazın da güzel sürülmüş olması lazım, bozuk zeminde oje bozuk kalabiliyor. ben alta sürdüğüm cilayı iyi süremediğimden oje de pürüzsüz  olmadı ama sağlık olsun :)
Kuruma hızına gelirsek gayet başarılı. farmasinin genel olarak ojeleri hızlı kuruyor aklınızda olsun.
Kalıcılık konusunda vaadi 7 gün ama o kadar dayandığını düşünmüyorum. çok dikkatli kullanılırsa belki ama norml şartlarda 4-5 gün bence.

Herşeyden öte; Farmasi türk malı olduğundan ve hayvanlar üzerinde test yapmadığından benim sevdiğim markalardan.

Doğruda satış olduğundan da direkt firmadan alınınca çok ekonomik oluyor.
Eğer farmasi ürünerini almak isterseniz;
Instagramdan @farmasinar hesabından sipariş verebilirsiniz.

Üye olup indirimli üye olup üye olmak isterseniz instagramdan @farmasinar hesabından üye olabilirsiniz..

Sağlıklı mutlu günler nar taneleri.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder