20 Şubat 2018 Salı

Loreal Paris Mucizevi Yağ Bakım Kremi, Mucizevi Yağ.

Mutlu Pazarlar nar taneleri, 

Uzun zamandır severek kullandığım ve benim kuru ve ışıltısını kaybetmiş cildimde güzel sonuçları olan #loreal Mucizevi Yağ Günlük Bakım Yağı ve Günlük Bakım Kreminden bahsetmek istiyorum.

✨✨✨✨✨

Krem, 'cilt güzelleştici' olarak geçiyor. Sabah akşam, günlük kullanıma uygun. Nemlendiriyor, besliyor ve ışıltı veriyor.

Lavanta, biberiye yağı ve beyaz yasemin içeriyor. Farklı doğal bi kokusu var. Emilimi kolay, ince yapılı bir krem. Yağlı his bırakmıyor, hafif simler var kremde

30 yaş üzeri için ideal ama neme ihtiyacı olan 25 yaş üzerinin de kullanımına uygunmuş.

Ben kullandıktan birkaç gün sonra cildimin daha canlı, parlak ve genç göründüğünü farkettim. Migros indiriminden 20₺ ye almıştım, Normal fiyatı 40küsür bişey, indirimde yakalarsam bi kaç tane alırım, öyle ki çok iyi geldi bana. Özellikle kış aylarında kuruluktan gergin olan cildimi anında rahatlatıyor.

✨Yağa gelecek olursak ; Aynı besleme, nemlendirme ve ışıltı verme etkisi bunda da var. 8 temel yağ içeriyor. Kuru yağ; Yağlı his bırakmıyor.

Günlük kullanıma uygun.

Ben ;

✨Duş sonrası yoğun nem vermesi için yüzüme boynuma kullanıyorum,

✨Makyaj öncesi cildimi makyaja hazırlamak için kullanıyorum, özellikle mat ruj ruj kullanacaksam dudağıma sürüyorum,

✨Fondöten kullanacaksam fondötenime karıştırıyorum, daha nemli ve doğal görünüm veriyor, highlightera da karıştırınca süper oluyor,

✨ Makyaj sonrası çizgilere makyajın dolmaması için ya da makyajın kusmaması için ve daha ıslak görünüm için avucuma yaydığım yağı yüzüme pıt pıt hareketlerle sürüyorum.

Adana @platinmagazalari 'ndan 20₺ye almıştım yine indirimden, o kadar bereketli ürün ki uzun süre gider bana ama yine indirimde yakalarsam kesin alırım.

.

Kısacası ikisi de bana mucize gibi geldi, kremi nemlendirmek için, yağı da cildimi rahatlatması kullanıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder