4 Temmuz 2018 Çarşamba

Haziran 2018 Bitenler


Geçen ayın bitenleri.
Ürünlere olan sevgim, fotoğraftaki kalp ♥️ büyüklüğüne göre.
Loreal Paris Elseve; Köpüksüz şampuan, Çok severek kullandığım, elimde şampuan kalmazsa yine alacağım bi ürün.
Prozinc Kuru saçlar için olan şampuan, biri biter biri başlar tadında hep elimin altında olan, saç derimdeki kaşıntıya iyi gelen şampuan.
(Şampuanları değiştirerek kullanıyorum, Bi ay başka bi ay başka gibi. Bu ay ikisi de yarımdı, ikisini de bitirdim. )
Redist keratin yağ, mis kokulu, kuru mat saçları canlandıran bi ürün. Bi daha alabilirim. Duş sonrası nemli saça ya da kuruyan kabaran saçlarım için çok ideal.
Farmasi Bronzlaştıcı yağ, Sadece bacaklarımda kullandım ve çok başarılı gelmedi bana, beyaz tenli olduğum için broznlaşmam baya zor oluyor zaten. Ama etek elbise giydiğimde bacaklarımın daha pürüzsüz bakımlı görünmesini sağlıyor. Ve biraz yağlı his kalıyor.
Rosense Gül suyu, cilt temizliğinde yıllardır kullandığım bi ürün. Özellikle yazın dolaba koyup gün içinde fıs fıs yaparsanız inanılmaz tazeleniyorsunuz. Makyaj üzerine de uyguluyorum ben.

The Body Shop Hindistan cevizli nemlendirici, enfes kokulu, orta düzeyde nem veriyor. Çok kuruduğu için ellerim bana yeterli gelmedi sanki ama kokusu için bi daha alınabilir.
.
Haziran bitenleri bu şekildeydi. Ürünlerin kısa açıklamalarını yaptım ama detaylı merak ettiğiniz varsa yorum olarak sorabilirsiniz.

Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın.
@ezgicenar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder