3 Kasım 2017 Cuma

Hindistan Cevizi Yağı - Bakım Yağı (saç, cilt, vücut, tırnak)


Selaam Nar Çiçekleri.
Vazgeçilmezim.. Hindistan Cevizi Yağı ile tanışın.
♥️♥️♥️
🌴SAÇ'ıma haftada bir kez sürüp, en az 1saat bekletiyorum. Sonra yıkıyorum. Daha yumuşak ve daha parlaklaştırıyor, nem veriyor. Daha hızlı uzamasını sağlıyor.

🌴CİLT BAKIMI olarak yine haftada bir kez, ince tabaka halinde sürüp, öyle uyuyorum. Sabah yıkıyorum. Nem maskesi yerine geçiyor. Kuru ciltler için pullanmaya iyi geliyor, canlandırıyor, yeniliyor.

🌴MAKYAJ temizliğinde de pamuk yardımıyla makyajı kolayca çıkarıyor. Göz makyajı dahil. Ben kuru ciltli olduğumdan çok az miktar,makyaj altına nemlendirici olarak da bu yağı kullanıyorum, Özelikle fondötenlerin cildimde kuruyup pul pul olmasını ve pullanmasını engelliyor. 

🌴TIRNAK BAKIMI'nda zaten başucumda, çantamda her an kullandığım bir ürün. Temizlediğim cila şişesine aktardım; tırnak etlerime, tırnaklarıma her gün kullanıyorum. (Daha önce detaylı yazısını yazmıştım, hatırlarsanız.)

🌴VÜCUT BAKIMI'nda ise çatlayan el, ayak, topuk, dirsek ve dizlere birebir. Duş sonrası nemli vücudunuza çok az miktar masaj yaparak sürerseniz bebek gibi oluyorsunuz. Losyon görevi görüyor.

♥️ Yemeklere de kullanabiliyor.

Ve daha aklima gelmeyen bir sürü  faydasi var. Ben çok kuru ciltli olduğum için bana aşırı iyi geldi. Asla vazgeçemiyorum. İstediğim nemi sağlıyor. Daha canlı ve parlak görünüm veriyor.

❄️Bu yağ Soğuk sıkım ve 25° nin altında katılaşıyor. Kullanacağım kadarını kaşık ya da spatulayla elime aldığımda hemen yumuşayıp sıvı hale geçiyor.

💸Bunu da aktarımdan 27₺ye felan almıştım.(250g)
🛒@gratistr @watsonsturkiye @rossmannturkiye gibi kozmetik marketlerde de farklı markaların satışları var. Fiyatları yaklaşık olarak aynı.


Okuduğunuz için teşekkürler, Bakımlı Günler..

1 yorum:

  1. bende de var ama kullanamıyorum bir türlü elim gitmiyor alışkanlığım yok sanırım bu yağlara..

    YanıtlaSil