2 Nisan 2017 Pazar

Edding Oje 153 Polite Pink - (Hamileler de kullanabilir)



Selam Nar taneleri,
Edding marka ojeyle ilk deneyimim 153 numara polite pink ile oldu. Görünüşü, sürümü, kalıcılığı ve içeriği olarak benden geçer not aldı.

Fırçası normal kalınlıkta, kalın fırçalardan rahatsız olanlar için bu iyi bir özellik bence. Sürümü de ojenin kıvamı da orta derecede. Hemen sakızlanıp, bozulabilecek gibi değil.
. Üzerine parlatıcı cila kullanmadan da parlak ve kalıcılığı iyiydi.. İlk denediğim ojelerde top coatsız kullanıp kalıcığına bakıyorum. Ve orta dereceliydi kalıcılığı. Hemen uçlardan bozulmadı. Kuruma hızı ise ortanın üzerinde :) Bu baya iyi oldu benim için.
Ben fotoğraftaki kapatıcılığı ise iki katta elde ettim. Zaten tek katta kapatabilen ojeler efsane konumundalar :D
Gelelim can alıcı özelliğine. İçerik olarak baya temiz. Oje sonuçta elbet kimyasal barındırıyor ama içindeki toksik madde o kadar az miktardaymış ki hamileler için bile kullanılabilir konumda.
Biliyorsunuz ki hamilelere oje kokusu solumak çok zararlı. Bebeğin akciğer rahatsızlığı oluşmasın diye, ben hamile takipçilerim oje önerisi isterlerken hep hamileliği boyunca oje sürmemesini, sürülürken de o ortamda bulunmamasını dile getiriyorum. Özel bir gün olur da sürmek isterse de balkonda  ya da pencere önünde, açık havada sürsün ki; o yayılan kimyasalı solumasın diye de maske takın diye uyarıyorum. (Aseton içinde geçerli bu.)
Neyse bu Edding ojelerinin hamileler için de önerilir olması bence ojesever hamişler için iyi bir haber.
Türkiye'de hala satışı var mı pek emin değilim. Douglas markasına ait şubelerde satılıyordu. Türkiye'den çekilecek diye duydum bir ara. Ama bir yerlerde rast gelirseniz fiyatı da size uygun gelirse bence alın derim :)

Herkese renkli ve sağlıklı günler.


1 yorum: