20 Şubat 2018 Salı

Mara - Metal Ayna Efektli Ojeler


Herkese selaaam,
Son zamanlarda ayna efektli ojeler çok çok ilgi çekiyor. Ama ne yazık ki bu ojelere ulaşmak da bu ojeleri uygulamak da  kadar kolay değil.

Ben yurtdışı menşei sitedelerden ayna efekt görünümü için hem toz hem de oje olarak iki türlüsünü de denemiştim.

Toz olanları siyah gibi koyu bir ojenin üzerine uyguluyorsunuz;bir de ya uv lamba ve uv top coat ile uygulanmalı, ya da gel top coatlarla uygulanmalı ki, gel top coatlardan yüksek fiyatlılarıyla bile denedim ama kenarlarda köşelerde bi şeklde kpanmadı ve alttaki siyah oje göründü, ve tozları tırnak kenarlarımdan asetonla felan çıkaramadım.

Oje olanlarda aynı şekilde uv lamba istiyordu ya da istemese il etkisi maximum 2 saat oluyordu. Anlayacağınız 2 saat sonunda ayna efektinden eser kalmıyordu.

abi bu şekilde olmasına rağmen ben de dahil birçok kişi bu ojelere paralar döküp yurtdışından getirtmedik mi, getirttik. :D
Çünkü değerdi.



Şimdi  ise, Türkiye'de kolayca alabileceğiniz (gratis watsons) bir oje üretildi.

Bunun da olumlu yanlarının dışında olumsuz yanları da var.

Olumsuz olarak, altına uygulanan baz çok önemli. Su bazlı olması önemli. Her bazın üzerinde böyle kolay sürülmüyor, ojeyi sürdüğünüz yerden bir daha fırçaya geçince alttaki oje kalkıyor.
Pigmentasyonu güçlü olduğundan özellikle kırmızı renginde tırnağı boyuyor. Oje temizleyiciler ile çıkartırken bile oje tırnağınıza temas edince boyama yapabilir. Bunun için de soyulan oje dediğimiz ojelerden kullanmanızı öneriyorum.



Olumlu yani, diğerlerine göre iyi yönleri ise, uv lambaya ihtiyacınız ya da estra altına koyu renk ojeye ihtiyacınız yok. 

Yukarıda dediğim gibi su bazlı soyulan oje kullanmanız yeterli, kapatıcılığı örtücülüğü çok iyi.
Ben altına koyu renk soyulan oje sürdüm hepsinin, ve tek katta kapandı.

Metalik ojelere benzetiliyor ama metalik oje değil, belki tam ayna da değil evet. Zaten şişenin üzerinde de dediği gibi metal ayna efekt. 

Üzerine top coat kullanmanıza gerek yok. ben kullanmadım

Bu ojeyi tercih etmelisiniz dediğim en önemli noktası ise kalıcılığı.
3 gün rahat kullanırsınız.

Burda da bir parantez açalım ama. Siz suyla çok uğraşırsanız, tırnak uçlarınızı araç gibi kullanırsanız elbette bu her ojenin olduğu gibi bu ojenin de kalıcılığını azaltır.
Sıradan bir markanın kırmızı ojesini düşünün, üzerine top coat sürmeden o kırmızı oje size ne kadar dayanır. Bence max 2 gün, hadi iyi oje olsun 3 gün  dayansın. 
Bu ojeler de o şekilde dayanıklı.
Etkisi 2  saat olanlardan sonra, bunun 3 gün kullanılması bence efsane kalıcı.


 

Bir detay daha ekleyeyim, ojelerin üzerine nailart yapılabiliyor. kusursuz olmasa da oluyor. Ve top coat olarak ben flormarın up to 7 days top catını kullandım. Herhangi bir orun olmadı.
(ilk nailarımda bornprettystore stampa baskı kullandım, ikincisinde beautybigbang krom toz kullandım)


Bu seride şuan 6 renk var. Ben 3 rengini denedim. Denediğim Ojelerin renkleri sırasıyla şu şekilde;

BRONZE, SİLVER, RED.

Almak isteyenler bir kaç noktaya dikkat ederek alıp kullanırlarsa asla sorun yaşayacaklarını düşünmüyorum. 

Bu ojeler gibi parlak günleriniz olsun :)

3 yorum:

  1. bu ojenin gümüş rengini aldım ve oldukça memnunum şimdi sıra bronzunda :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. kırmızıyı çok sevdim maviyi uygulaması ise oldukça zor ama bir daha deneyeceğim..

    YanıtlaSil