8 Aralık 2017 Cuma

Nude Ojeler - Oje harmanlaması


Selam nar çiçekleri.. 
Nude ojeler gün geçtikçe daha da popüler olmaya başlıyor, farkındasınız değil mi ¿
Önceden markaların nude renklerini bulamazken şimdi 'nude' adı altında seriler çıkıyor. 
Ve bu da bizim işimize geliyor. 😘

Gerek her tene yakışması gerek her kıyafete uyması sayesinde nude ojelere doyamıyoruz. 

Hemde bu nudelar renkli ojelere kıyasla daha kalıcı oluyorlar. 
Ve pek tabii de daha bakımlı bir görüntü oluyor😍. 
Ben instagram üzerinden bir süredir (nerdeyse bir yılı geçti) her tırnağa farklı renk oje sürüp, renkleri harmanlanlıyorum. 
Bu gün de, farmasi NuDe ojeleri harmanladım. 



Renklerin hepsi efsane. Sürümü ve fırça yapılarını da çok sevdim. 

Bu seri 6 ojeden oluşuyor, diğer rengi çok açık bir renk. French taban ojesi olarak kullanılır (ND01 Marshmallow). 

O yüzden onu ayrı tuttum ve diğerlerini bu şekilde kullandım. 
Biscuit- en orta renk, hem pembe hem sarı alttonlu 
Flint Dash - Mor/lila tonlu bir nude
Ballerina - Pembe alt tonlu, 
Clay - Sarı alttonlu toprak rengi,
Cindirella - Açık şeftali tonlarında.. 
Bence her tene uyarlar ama flint dash ayrı bir güzel sanki. 
🤗

Yaşasın nude lar diyorum, hepinizi öpüyorum 💋💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder