24 Eylül 2017 Pazar

Instagram Logo'su Nailart


Selam size nar çiçeklerim

Instagram dünyası başka. Benim için ikinci bir aile oldu.
İyi günümde, kötü günümde yanımda olan, yardımıma koşan birçok kişiyle tanıştım.
Kimisi geldi geçti, kimisiyle yüz yüze bile tanışıp iyi arkadaşlar edindim.

Ve durum böyleyken @ezgicenar olarak instagram logosunu nailart olarak yapmak istedim.

Sünger yardımıyla renkleri, beyaz taban ojeli tırnağıma aktardım.
Süngere sırayla yanyana; sarı, turuncu, kırmızı, mor ve mavi renkleri sürdüm ve ojelerin yoğun kısmını kağıda bi kere bastırarak aldım. 
Sonra süngeri tırnağıma bastırdım. 

Her tırnağım için bu işlemi tekrarladım.

Tırnak etlerine bulaşmaması için soyulan oje kullanabilirsiniz.  Soyulan ojeniz yoksa tırnak etlerinize vazelin gibi yoğun bir krem sürün temizlemesi kolay olsun :)

Beyaz ojeyle (yada akrilik boya kullanabilirsiniz), kalp ve instagram logosu çizdim. 
Oje fırçaları desen çizmek için  fazla kalın.  O yüzden kırtasiyelerden ince uçlu boya fırçası alabilirsiniz, yada eski bitmiş eyelinerınızın fırçasını temizleyip desen çizebilirsiniz.

Desen çizmek ilk başlarda zor gelebilir ama çizdikçe eliniz alışıyor ve daha kolay oluyor.

Bazıların boş ve saçma gelse de ben seviyorum. 
Sevdiğiniz şeyleri başkaları yüzünden bıramaın ve deva edn.

Hepinize mutlu ve renkli günler.

Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın.

@ezgicenar



21 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. sonunda becerdim :) gamze01.13

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. eozsaran 💕🌸💅🏻

    YanıtlaSil