6 Ağustos 2017 Pazar

Kaş Kirpik Serumu - Eyebrow & Lash Serum Farmasi



Heyoo, selam nar tanesi  okuyucularım. 
Biz kadınların -hatta son dönemlerde erkeklerin bile- kaş kirpik  takıntımız bitmek bilmiyor.
İstiyoruz ki, kaş ve kirpikleriz;koyu renkli, belirgin ve gür olsun.

Genetik olarak az kaş/kirpiklerimiz olabilir. Ya da dönemsel dökülmelerimiz olabilir. Ve yahut var olan gür kaş/kirpiklerimizi korumak isteriz.
 İşte bu amaçla bir çoğumuz, badem yağı, sarımsak, hint yağı, fındık yağı gibi kaş kirpik için yararlı doğal yağlara başvurmuşuzdur. 
Ben de bunlardan biriyim. Tüysüzlükten muzdarip biri olarak bi çok şey denedim.
 Bir de herkeste duyduğum bu farmasi markasına ait kaş kirpik serumunu denemek istedim.


Ürün ambalajı bu şekilde, maskara fırçasına benzeyen plastik fırça ve ucunda da eyeliner fırçası gibi bi kıl fırçası var. 
Düşünen öyle güzel düşünmüş ki. Aşırı pratik.
Şeffaf jel kıvamlı bir ürün var içinde. 

Ve göz yakmıyor. Bu çok çok iyi. Ben doğal yağlardan denediğimde kirpiklerime her sürüşümde bulanık görür, gözlerimi yakar,ağlatırdı. 
Asla öyle bişey olmadı. Tutup da gözünüzün içine özellikl sürmedikçe asla yanma bulanıklaştırma yok. Ben haldır huldur sürdüğüm halde bişey olmadıysakimseye bişey olmaz.

Capixyl etken maddesi içeriyormuş.
Kıl köklerinin beslenmesine ve kılların uzamasına yardımcı bir içerik.
Kıl köklerine kılcal damar yoluyla mavi sinyaller göndererek kökleri uyarıp büyüme ve gelişmelerinde etken rol oynarmış.
Bilimsel olarak açıklaması böyle. 

Ben bu serumu, sabah-akşam olmak üzere günde iki kere kullandım. Ve 1aydır düzenli kullanıyorum.

Birçok arkadaşım kaşlarında daha iyi sonuç alsa da ben kirpiklerimde daha çok etkisini gördüm.
Daha belirgin daha gür ve minicik fotoğrafta görünemeyecek kadar ufak kirpiklerim oldu.
Mevcut cansız kirpiklerim ise uzuyor gibi.

Üründen tam ve kesin sonuç alınabilmesi için 2ay düzenli kullanım şart. 
Bir hafta kullanıp kimse beklemesin ki kirpikleri kaşlarına değer. 
 Ben bir ayda gözle görülür az da olsa fark yaşadım. 
Sizde kaş kirpiklerinizden şikayetçiyseniz bu ürüne bi şans verebilirsiniz.
.
Ürünü instagram üzerinden @farmasikadinca hesabından güvenle alabilirsiniz. 
Dilerseniz de kendiniz üye olup indirimli alabilirsiniz. Linki buraya bırakıyorum.

Hepinize sağlık ve güzellik dolu günler..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder