25 Temmuz 2017 Salı

Farmasi Günlük Makyaj - Velvet Göz Farı, Deeplook Eyeliner


Selam taneciklerim. Makyajdan çok anlamasam da günlük hayatta az biraz bişeyler sürüyorum işte.
Burada maksat ürünlerin rengini kullanımını anlatmak ve bizbize olduğumuz için rahatım.

Gelelim farmasi makyajıma. 
Yukarıda zaten ürünlerin aşamalarıyla sürümüni görüyosunuz ama tek tek anlatmak gerekirse far olarak, 'rock star' isimli farmasi farı uyguladım.


 Sürümü ve pigmentasyonu gayet başarılı. Parıltıları kameram yakalayamasa da, normalde ışıl ışıl çok hoş görünüyor, kalıcılığı da gayet iyi.  Ben baz kullanmıyorum altına ama bazla farların rengi daha canlı ve daha kalıcı oluyor. 

İçerik olarak da temiz ve hayvan dostu olduğu için ben farmasiyi aşırı sever oldum. Tekli farını ilk defa denedim ve şimdiden bi kaç renkte gözüm kaldı, mutlaka deneyeceğim.


Eyeliner olarak da önyargılıydım herzamanki gibi. Sürümü zor ve üstünden geçtikte saçma sapan bi hale geliyorlar. 
Hele ki bende becerikli olmadığımdan eyeliner konusunda beklentilerim hep düşüktür.


Deep look eyeliner  ise beklentilerimin üzerinse oldu. 
Bi kere sürümü çok kolay geldi bana. Fırçası gayet ince. Gözü yandan çeke çeke sürmeye gerek yok. Bir kaç denemeye gözünüzü çekiştirmeden eyeliner sürülebiliyormuş.
Siyahlığını da sevdim ben. Akma ve bulaşma yapmayan bi yapısı var. O da çok başarılı. Hemen kuruyor, ne parlak ne mat yapısı var. Ama yumuşak bi his veriyor, göz kapağını germiyor.
Kalıcılığı orta dereceli. Waterproof değil o yüzden suya, tere karşı dikkatli olmalısınız.
Ben bi de dipliner keçeli kalem gibi ucu olanını denemek istiyorum, onlar bi tık daha kolay sürülüyor. Ve daha kalın çizgiler yapmaya uygun. Onu da alıp denediğim de karşılaştırmasını yaparım. 

Maskaramı yazmıyorum, daha önce yazmıştım blogumdan ,makyaj kategorisinden bakabilirsiniz.

Farmasi ürünleri için güvenli alışveriş yapmak isteyenler instagramdan @farmasikadincahesabıyla iletişime geçebilirler. Ya da üye olup indirimli almak isterseniz bu linke tıklayabilirsiniz.

Şimdilik bu kadar mutlu ve bakımlı günler muk muk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder