19 Haziran 2017 Pazartesi

Farmasi 83 - Siyah oje önerisi


Siyah oje kadar nefis bir oje yok. 
Günlük olarak da her mevsim siyahı severim ama ojede ayrı seviyorum. 
Nude ojeler kurtarıcı renk ama Siyah daha kurtarıcı bence. Her renkle uyumlu.Her kıyafetle yakışır. Spor/Şık her zaman siyah. 

Ne yazıkki silmesi ve sürmesi çok zor bir oje.
 KOLAY OJE ÇIKARMA yazımı okumadıysanız mutlaka okuyun. Koyu renk ojelerde bile etkili.


Farmasi ojelerinin fırçası kalın yapıda ve sürümü kolay.
Zararlı madde içermediği için de tırnak sarartması yapmıyor.
Tek katta bile kapatıyor aslında ama ben istisnalar haricinde ojeleri iki kat uyguluyorum. Bu siyah ojeyi de iki kat uyguladım. 
Dalgalanma yapmadı. Simsiyah görünümünü de sevdim. Ama sanırım farmasi ojelerinin en sevdiğim özelliği diğer ojelere göre hızlı kurumaları 💝

Farmasi ürünleri katalog ürünü olduğu için şubeye gidin alın diyemiyorum. 
Ben @farmasikadinca hesabından ulaşıyorum her zaman. Güvenle size de tavsiye ederim.
Web sitesi olarak da http://www.farmasikayit-tr.com/katalog/ linkini ekleyim size. 

Canım siyah ojemle hepinize mutlu günler diliyorum. En siyah şey ojelerimiz olsun. Öpüyorum..

3 yorum:

  1. Efsaneymis bunu alıcam. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir renk tüm ojelerine bayılıyorum aslında :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar farmasi ürünlerini uygun fiyatlı gönderiyorum 💕

    YanıtlaSil