14 Mayıs 2017 Pazar

Sudocrem Kullanıyorum. Sivilce ve Sivilce izleri için.

Sudokrem Mucizesi.❤
Aslında bebek bakım/pişik kremi. Ama ben sivilce ve cilt yenileme kremi olarak kullanıyorum.
🎥Uzun bir süre instagram hesabımda, storymde sık sık bahsettim.
Ve hala soru alıyorum. Bir de kalıcı paylaşım olsun istedimm...

Bu kremin bende etkisi sivilceleri söndürüp acısını alması.
🎈 Benim sivilcelerim tek tük olur ve deri altından çok ağrılı bi şekilde çıkar. Resmen acı çekerim.
O durumlarda hemen sivilce üzerini kaplayacak şekilde az bir miktar sürüyorum ve sabaha daha inmiş oluyor.
🍯Kıvamı yoğun bir krem ve gözenek genişletebilirmiş. O yüzden tüm yüzünüze uygulamayın bence.
Yeni yaralar için de, yara izini tedavi edip cildi yeniliyor. Yer yapmış yaralar için daha uzun süre kullanmalısınız.
Ben yaralanmalara, tahriş olan bölgelere de uyguluyorum.
🚼Tabii asıl kullanım amacı bebeklerin popişi. Özellikle yaz aylarında yavruların popişleri bezlerde pişmesin diye anneler kullanıyor. Bizde kullandık, kesinlikle pişiği önlüyor.
Çok da bereketli bir krem bu 250g olanı 3 yıl oldu kullanıyoruz ailecek😉.
Minik boylarını da seyehat ederken çantamda taşıyorum. 4₺felan ve 2ay rahat yetiyor bana...
Benim kullanımım böyle ve memnunum. Kullanan, memnun kalan ya da kalmayan var mı ? Ve yahut eklemek istediğiniz bişey varsa, benimle paylaşın kızlar. Kocaman öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder