29 Mayıs 2017 Pazartesi

LR Aloe Vera Emergency Sprey - Acil Bakım Spreyi


Nar taneleriiim hepinize selam..
LR markasını duymuşsunuzdur. Ve LR'ı duyan Aloevera'sını da kesin duymuştur.
Son zamanlarda aloe vera bitkisinin yenileyici ve doğal nemlendirici olmasından dolayı aşırı popüler. Herkes evinde bile aloevera yetiştirip kullanmaya başladı. 
Aklınıza gelebilecek bir çok şey için etkili..
Yukarıdaki fotoğrafta yazdılarım da, bu Lr acil bakım spreyinin içeriğindeki  bitkinin özellikleri.
Bu ürünün %83' ü aloe vera içeriyor. Haliyle epey etkileniyor insan. Ve içeriğinde de 12 bitki ekstratı bulunuyor.

Propolis
Şamdan Çiçeği
Civan perçemi
Kekik
Papatya
Karahindiba kökü
Okaliptüs yaprağı
Çarkıfelek
Adaçayı
Zencefil kökü
Sığır dili çiçeği
Kırmızı sandal ağacı.


İçerik olarak epey zengin ve kullanım alanı geniş.
Cilt üzerinde koruyucu bi tabaka olurup, cildi sakinleştirme, serinletme ve yenileme en en en belirgin özelliği.

Şimdi gelelim nasıl ne şekilde kullanılır.

•Böcek ısırmalarında cildi serinletip böcek mikrobundan temizliyor.
•Alerjik durumlarda kaşıntıyı anında alıp, rahatlatıyor.
•Güneş yanıklarında, güneşten tahriş olmuş cildi sakinleştiriyor.
•Akşam yatmadan önce temiz cilde tonik olarak kullanıldığında, gözenek sıkılaştırıyor.
•Yaralanmalarda, hasarı azaltıp cildin hızlı yenilenmesini sağlıyor. Yanık, morarma, şişme, burkulmalarda etkili.
•İltihaplı yaralarda, antibakteriyel özelliği var ve iltihap sökücü, enfeksiyon önleyici.
•Ellere ve tırnaklara nem veriyor, tırnak etinin geri itilmesine yardım ediyor.
•Saç derisine uygulandığında, deriyi temizliyor, kepek kaşıntı dökülmeyi önlüyor.
•Banyo sonrası saça sıkıldığında saçı yumuşatıp, kolay taranmasını sağlıyor.
•Yine banyo sonrası vücuda sürüldüğünde nemi hapseder cildi yumuşak ve pürüzsüzleştirir.
•Tıraş sonrası tahrişleri alır.
•Yoğun nem içerdiğinden saçın, tırnağın hızlı uzamasını ve cildin yenilenmesini hızlandırıyor.
•Kan akışını hızlandırdığından cildin onarılmasında da etken..
...
...
Evet saymakla bitiremedim, çünkü başta da dediğim gibi kullanım alanı çok geniş. 
Ben her türlü kazada ilk bunu sıkıyorum. 
Kozmetik/Bakım olarak değil de ilaç gözüyle bakıyorum bu spreye. 
Adı üzerinde 'İlk Yardım'  hertürlü kazada yanınızda olması için de minik sprey şişesine koyup yanınızda gezdirebilisiniz. Ben çantamdan ayırmayı düşünmüyorum.
Tek uyarım, yüzünüze tonik olarak sabah değil, gece yatmadan önce kullanın..

Ben bu Acil Bakım Spreyiyle aşırı tatlı Eda hanım sayesinde tanıştım. Eda hanıma  instagram üzerinden @aloeveraanne 'ye tıklayarak hesabına bakabilirsiniz.
Şişe 500ml. kocaman ve bence verilen hee kuruşu hakediyor. Her ürün için bunu söylemem ama ben çok sevdim. Kullanırken hiç bir damlasını ziyan etmemeye çalışıyorum😁 
Sizde almak isterseniz bi bakın derim. 

Sağlıklı haftalar herkese 😘


2 yorum:

  1. Ne kadar güzel bi ürünmüş :)

    YanıtlaSil
  2. Guzelliginize guzellik ve saglik katsin gule gule kullanin :)
    Merak edenler instagramdan bana ulasabilirler @aloeveraanne ;)

    YanıtlaSil