18 Mayıs 2017 Perşembe

Farmasi Zen Lip Gloss


Merhaba Nar Tanelerim.

Hazır yaz geliyorken, mat rujlara biraz ara verme ve parlama zamanı diye düşündüm.
Yazın güneş altında daha parlak bir cilt daha parlak dudaklar görmek istiyorum ben. 
Ve farmasinin Zen serisinin Lip Glossunu denedim. Ve sanırım denediğim en kalıcı lip glosslardan biri. 

Bendeki 04 numara kırmızı meyve yemişte dudağın pembemsi-kırmızımsı boyanmış gibi. 
Ben bu tonu herkese yakıştırıyorum. Esmer, kumral herkese yakışıyor, tabiiki yazın ama. 

Parlatıcıların pek renk verme özelliği olmaz ama bunu sürüp hafifçe kağıt mendili öpünce bile izi geçti. Ki ben çok iddialı görünmek istemediğim için altına ruj sürmeden kullanıyorum. Gayette renk veriyor. Sanırım bu yaz sık sık bunu süreceğim.
Ama daha daha belli olsun derseniz altına ruj uygulayabilirsiniz, böylece kalıcılığını da artırsınız.

Farmasi markasının bu rujuna ve diğer farmasi ürünlerine ulaşmak isterseniz instagramdan @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçip, güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Youtube kanalları için https://www.youtube.com/channel/UCfnEGRqLsjPT2QxJt0jR9fA linklerine tıklayabilirsinizz. 

Bu yaz parlayalım, dudişlerimizde parlasın✨✨✨.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder