2 Nisan 2017 Pazar

Termal Oje - Renk Değiştiren Oje.


Duymayanınız kaldı mı bilemiyorum ama Bu 'Termal oje' denilen ojeler, ısıya göre renk değiştiriyor.
Ben Born Pretty Store'dan denenek için aldım. Bu oje kırık beyaz-lila arasında tondan tona geçiyor.. Instagram hesabımda (@ezgicenar) videolu çekim yapmıştım. Ama fotoğrafta anlatmak gerekirse aşağıdaki fotoğraftaki gibi aynen. :D

Ben renk geçişleri keskin olsun, belli olsun diye iki kap su hazırladım. Birine sıcak diğerine soğuk su ekledim. Sıcak su da rengi beyaza kadar açıldı. Soğuk suda ise aşağıdaki gibi tatlı bir lila oldu. Ortadaki halini işte tam geçiş esnasında çektim. Beyaz ve lila arasında sıcaklığa göre bir renk alıyor
Bu ojeyle kafayı yemiştim ilk sürdüğümde. Elimi bi sıcağa bi soğuğa koyuyordum..İlk kışın denediğim için en koyu tonuyla kullandım. Elimi ısıtıp tekrar soğumaya bıraktım.. :D Aşırı eğlenceli bir oje ama ..

 Benim ellerim yaz/kış soğuk olduğundan sanırım lila olarak kullanacağım hep.

Ama yazın nasıl olacak,? Özellikle denize gittiğim bir gün tekrar süreceğim.. Adana sıcağında beyazın da ötesine geçebilir ojenin rengi :D
Birde bu renk değiştiren boyaların baya bir zararlı olduğunu duydum. O Yüzden siz de böyle oje alırsanız altına base coat kullanın ve uzun süre tırnağınızda tutmayın. Bir iki gün kullanıp silin.

Renkli Günler Herkese :)

1 yorum: