11 Nisan 2017 Salı

Nature&Beauty - Cilt Maskesi, Cilt temizleyici Tonik, Cilt destekleyici Krem.


Nar tanelerine yakışır bir set. 😍 
Nature & Beauty markasının bu setini ben çok sevdim. 
Öncelikle ambalajlara bayıldım. Kaliteli ve kullanışlı ambalajları da sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim 😚 .
3 aşamalı bakıma gelelim şimdi.

Step 1: Doğal Cilt Maskesi.
Bu kil maskesi, bugüne kadar kullandığım en güzel kokulu kil maskesi. İçindeki çiçek ekstratları sayesinde sanırım.
Kil maskeleri genel olarak çok etkili zaten, uzun yıllardır vazgeçilmeyen maske türü. 
Kil maskeleri, sivilceleri azalır, cildi berraklaştırır, yaşlanmayı önler, gözenekleri temizler, yağlanmayı kontrol altına alır, lekelerin rengini açar, sağlıklı görünüm sağlar. 
Ben de kil maskelerini çok severek kullanıyorum. 
Bunu da o kadar kullanalı çok olmadı ama etkilerini hemen gördüm diyebilirim. 
Cildim daha parlak, daha net ve canlı.
Maske kullanımına gelirsek, duş sonrası kullanmak daha etkili. Gözenekler açılınca maskeden daha hızlı sonuçlar alırsınız. 
Haftada 1-2kez yapabilirsiniz, ben öyle yapıyorum.
Kutu üzerinde 20dk yazıyor ama siz 10dk ile  başlayın. Ve incecik bir katman halinde sürün. 
Ben yumuşak, küt 12 numara boya fırçası ile sürüyorum. Sürerken tırnaklarımın arasına maske girmesini sevmiyorum. Hem de fırçayla daha ince ve kolay sürülüyor.
8-9dk bekleyip ılıkdan soğuğa yakın suyla yıkıyorm.

Step2: Cilt Temizleyici Tonik
Temizlenen gözenekler için, vazgeçilmez olan tonik. 
Aynı mis çiçek kokularıyla desteklenmiş bu tonik, maske sonrası, temizlenmiş ve açılmış gözenekleri sıkılaştırmak, küçültmek için. 
Pamuğa bir kaç pompa tonik sıkıp, gözçevrem hariç yüzümü hafifçe siliyorum. 
Kısa süreli bir yanmadan sonra ferahlıyorsunuz. Toniklerinizi soğuk yerde muhafaza ederseniz bu ferahlama ve sıkılaştırma hızını artırabilirsiniz. 😉

Step 3: Cilt Besleyici Krem. 
Özelikle benim gibi kuru ciltliyseniz maskeler ve tonikler cildinizi iyice kurutur ve gergin rahatsız hissetmenize sebep olur. O yüzden her maske ve tonik sonrası cilt tipinize uygun nemlendirmelisiniz. 
Bu aşamada yoğun nem veren bu krem süpper. 
Yoğun nem verirken, yağlı his bırakmadan hemen emiliyor. Maskeden sonra gerilen cildimi yatıştırıp, yumuşacık yapıyor. 
Daha parlak ve canlı bir görünüm sağlıyor. Uzun süre kullanımda leke açıcı özelliği varmış. Bir kaç kullanımda ben lekelerimin açıldığını farkettim. 
Kokusu da maske ve tonikten geri kalır değil. Nefis.
Hepsinin kokularına ben aşık oldum. 

Nature&Beauty ürünleri için www.naturebeauty.com.tr internet sitesine ya da @nature_beautytr instagram adresine  bakabilirsiniz.


 Sağlıklı güzel günler 😚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder