4 Nisan 2017 Salı

La Roche Posay - Toleriane Ultra Fluide 40ml. (Alerjik ve Hassas Ciltler için Yüz Kremi)


Merhaba Nar tanesi güzeller.
La Roche-Posay'in alerjik ve hassas ciltler için olan yoğun nem veren bu kremini, yorumlayacak kadar uzun bir süre kullandım, sanırım..
Gelelim deneyimime ?
Beni az çok biliyorsanız, hassas ve aşırı kuru bir cildim olduğunu da biliyorsunuzdur. O yüzden uzun bir süre aradığım kremi bulamadım.
Lise çağımda bepanthen kreme başlamıştım, hem yenileyici hem nemlendirici harika bir üründü. Ama daha sonra kozmetik firmalarınca sorunlar yaşanmış ve bepanthen krem bepantol olarak değişti. İçeriği de değişti. Bana iyi gelen krem yetersiz gelmeye başladı. Tabii daha çok sevenler olsa da ben sevemedim.
Derken başka başka kremler denedim. Kimi sivilce yaptı, kiminin emilimi zor oldu. 
Cildim de hassas olduğundan krem değiştirmelerimden kızarıklar çıktı, gözeneklerim büyüdü.
Neyse başıma gelen o kadar badireden sonra, bir takipçim doktor tavsiyesiyle aldığı bu kremi bana söyledi bende denedim.
Hiç bir alerjik reaksiyon yaşamadım, sivilce kızarma felan da olmadı. İki pompa sıktığım krem de gayet yeterli geliyor yüzüm boynum için.
İnce yapılı bir krem, emilimi gayet iyi, yağlı hissi yok, kokusu yok. Cildi daha esnek ve daha yumuşak yapıyor.  Cildi yatıştırıyor.
Alkol, paraben ve parfüm içermiyor. Termal su ile de zengin bir formülü var.
Ve göz çevresine de sürülebildiğini duydum daha çok sevdim. Daha ne olsun buna şükür diye kullanıyorum bakalım.
Son olarak şişesinden bahsedecek olursam, pompalı şişe, kilitlenme özelliği var. (Evde her gördüğünü sıkmaya çalışan bir bebek varsa bu iyi oluyor :D )
Bir de henüz bitmesine çok var ama vakumlu olduğundan dibindeki kremi kullanmak zor oluyorMUŞ. Öyle yorumlar aldım ama zaten az bir miktar yeterli olduğundan dibine gelene adar iç rahatlığıyla kullanayım. :)

Sizler de hassas, alerjik, egzamaya meyilli kuru ciltliyseniz bu kremi gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Sağlıklı, aknesiz kaşıntısız günler :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder