9 Nisan 2017 Pazar

Farmasi Oje - 56 - Sütlü kahve

Merhaba bakımlı tanelerim, 
Farmasi markasının doğallığını, helalliğini ve güvenilirliğini bilmeyen var mı hala ?
Varsa da bilsin artık. Sanırım katalog ürünlerinden en sevdiğim farmasi.

Neyse gelelim ojelere. Ojeler güzelse daha çok sevme sebebi benim için 😚 

 Toluene, formaldehyde, campor ve DBP içermeyen temiz bir içerikle mis gibi oje renkleri sunuluyor.
Oje sonuçta elbette kimyasallar içerecektir ama en aza indirgenmiş olanları da seçmek bizim elimizde.
Benim tercih ettiğim 56 numara, sütlü kahve rengi. Yaz kış demeden bu nude rengi kullanabilirim.
Tam bir kurtarıcı oje 😍 

 Tek katta kapatması benim için daha iyi. Tek kat kapatabilen ojeler candır. Bir kaç kat ojeler, hem daha zor kuruyor hemde daha az kalıcı oluyor.
Kuruma hızı demişken, orta derecenin üzerinde kuruma hızına sahip.
Ve üzerine parlatıcı cila uygulamadım, kendisinin parlaklığı yetti bana. (Ama kalıcığını ve parlaklığını arttırmak için üzerine dilerseniz parlatıcı bir cika uygulayabilirsiniz.)

Her rengini almak istiyorum ben. Ciddi anlamda sevdim. 

Sizlerde Farmasi ojeleri ve diğer farmasi ürünleri için instagramdan @farmasikadinca hesabıyla iletişime geçebilirsiniz.
İlgili linkleri ekledim,tıklamanız yeterli.



1 yorum:

  1. Çok yakışmış Ezgi hanımcım güle güle kullanın iyi günlerde.

    YanıtlaSil