14 Şubat 2017 Salı

Nailart Örnekleri

Merhaba Nar tanelerim. Uzun zaman oldu yazmayalı. Kişisel ve ailevi sebeplerden dolayı bir süre buraları boşladım farkındayım.
Gelmişken önceden yaptığım ve benim çok sevdiğim bir kaç nailartımı sizlerle paylaşayım.

 İlk olarak Tabikii Nar nailartım. Nar sevgimi tırnaklarıma bir kez daha döktüm. Bu defa üç boyutlu olsun diye tırnak taşları kullandım. Tırnak taşları hayat veriyor düz ojelere. Şimdide Nar nailarımın taneleri oldular.

Buda 2015 de yaptığım bere/kış nailartı. Yüzük tırnağıma da kar tanesi yapmaya çalışmışım. Bereler de tam kış tonları. Pek severim kışın böyle silik tonları kullanmayı.

Yine 2015'ten kalma romantik bir çiçek. 5 büyük noktayla çiçeğin gövdesini oluşturup ince uçlu fırçayla da efektler verdim. Taban ojemde Flormar 452 marine lover. Uzun süre oldu bazılarının numaralarını hatırlamıyorum ama bu mavi hala duruyor bir kaç kere kullandım o yüzden hala aklımda :)

İşte bu da 2015. Henüz tırnaklarım kısa ve bakımsızken. Ama hiç saklamıyorum bu halimi. herkes bakımla, emekle tırnaklarını benim şimdiki halime getirebilir. Umutsuz vakayım demesin kimse. Her neyse bu nailartım da bi Sevdam olan Dreamcatcher yani düş kapanı nailartı. Kızıl derililerin batıl bir inancına göre kötü rüyaları ağlarına takan bir süs eşyası. Ben aşırı severim ve hatta yatağımın baş ucuna kendim koca bir tane ördüm. Tırnağıma da yapmazsam olmazdı.

O zaman Müziik :D Melodi işareti, sol anahtarı felan da benim ilgi alanımda. Ezgi ismimin anlamı olarak müziksel sembollere de ilgim var. Bende nota, sol anahtarı felan yaparak ilgimi tırnağıma döktüm.

Bu komik nail artı instagramda bir maniswap yaptığımız bi arkadaştan ilham almıştım. Emojili nailart. Yaparken de yaptıktan sonra da çok eğlenmiştim. Böyle eğlenceli nailartlar seviyorsanız bence bir deneyin :D Noktalama kalemi ya da tel tokayla felan da yapabilirsiniz :D

Limon, vazgeçilmez meyelerden biri benim için . Tatlı şeylerle pek aram yok. Ben acı, ekşi şeyleri daha çok tüketirim. Adanalı farkı sanırım. Limon da hem sarı (en sevdiğim renk) hem de tadı, ekşiliği nedeniyle benim pek sevdiklerimden.

Amaçsızca çiçek çalışmalarımdan biri bu sanırım. Çiçek nailartları çok sevmemin bir nedeni de saçmalamaya müsait ve yanlış bir nokta bile hemen kamufle olabiliyor. Hata götürüyor. Hemde tırnaklar çiçek açıyor. Var mı daha güzel bişey :D

Ayyy buna galaksi demeye şahit lazım. İlk galaksi çalışmam. Bu sene bi tane daha yaptım onu da sonra paylaşayım bunu hiç görmemiş gibi yapın.

Burberry desen nailart. Burbeerry desenini ayakkabı çantada çok severim. Parfüm olarak pek sevmesemde desen olarak her kıyafetle uyabilmesi bana çekici geliyor. Bu burberry gri bordo olsun :)

Ve ilk nar çalışmam olan bu nailartla sonlandıralım. Pozum ne kadar hoş olmasa da ben çizimime bayıldım. Nar olduğu için güzel geliyor gözüme sanırım :D

Umarım sevmişsinizdir ve okuyup zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. Instagramdan yeni tasarımlarım için @ezgicenar hesabıma bakabilirsiniz. Eğlenceli Günler.

2 yorum:

  1. Hepsi de harika olmuş ellerine sağlık ♥ Blogunu yeni kesfettim hemen takibe aldim, bana da beklerim ♥

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil