1 Temmuz 2015 Çarşamba

Güneş Kremi 50 Faktör



Yaz geldi evet ama Güneşin zararlı etkilerinden korunamayınca yaz hiç de eğlenceli geçmiyor. Havalar yeni yeni ısındı ve ramazan nedeniyle tatil sezonunu daha çoğumuz açmadık. Yaza yeni başladık diyebiliriz.
Ben hassas ve açık tenliyim. 50 faktörden aşağısını kullanamıyorum. Fotoğraflardan farkedebilirsiniz. Esmerliği pek de yakıştıramıyorum kendime zaten.
Gelelim bu ürünlerden memnuniyetime.

Arko Nem Koruyucu Yüz Kremi'nden başlayalım. Kokusu çok fresh ve içlerinde en güzel kokanı Arko. Koruyuculuk açısından da fena değil. 10 üzerindne değerlindirecek olsam 8 veririm. Tabi her 2 saatte bir Güneş kremimizi temizleyip yenilememiz gerekiyor. Hangi marka olursa olsun. Tek rahatsız eden nokta fazla yağlı ve yapış yapış hissettiriyor. Gerçi yapış yapış yapmayanı da yok ama en yağlısı bu., benim cildim aşırı kuru olduğundan sorun etmiyorum yine de kullanıyorum.
Suya dayanıklı ve Paraben-Alkol içermez
UVA + UVB
 Hassas ciltlere uygun

Sebamed Güneş losyonu ise vücut için.. Sadece yüzümüzü değil vücudumuzu da korumalıyız. giydiğimiz bluzların, şortların hatta ayakkabıların bile izleri çıksın istemeyiz. Benim gibi güneşe  hassas olanlar çok madur olmuştur. Amele yanığı denilen bi tabir var ya, hah tam da öyle olmamak için yüzümüz kadar vücudumuzun da güneşe maruz kalacak yerlerini iyi korumalıyız. Sebamed vücut losyonunun kokusu da arkadan biraz daha hafif ama hoş bir kokusu var. Ben kışın yüzüme de kullanıyorum aslında bunu. Vücut yüz ayırmıyorum :) Koruyuculuğu da iyi 10
üzerinden  7 veririm. Yağlılığı ve yapışkanlığı da arko'ya göre daha az onu da belirteyim.
Suya dayanıklı,
UVA + E vitaminli
Anti-aging(yaşlanma karşıtı)

DermoZinc Sun Blocker  üzerinde de yazdığı gibi Yüz ve Vücut için. Bunu sadece eczaneden bulabilirsiniz. Ayrı ayrı ürünler alıp bitiremiyordum ve 1 yıl içinde ikisini de atıyordum. Dermozinc'in öyle bir sorunu yok. Koruyuculuğu Arkoyla eşdeğer 10 üzerinden 8i hakeder. Kokusu hiç yok parfümsüz bir ürün. Çocuklara da rahatça kullanabiliriz. Yapıkanlılık ve yağlılık olarak sanırım en yapış yapış hissi veren bu. Ambalaj sıkıntısı var biraz. sprey şeklinde üretmişler. Benim gibi beceriksizleri düşünmemişler sanırım. Fış diye elime vücuduma sıkarken çok sıçratmışlığım oldu.. Ve krem azaldıkça spreye çok zor geliyor.
Suya dayanıklı
Parfümsüz
UVA + UVB
İz bırakmaz
Paraben içermez

Kullanıp yorumlayabildiğim güneş kremlerim şimdilik bunlar. İyi Yazlar :)


1 yorum:

  1. Merhaba Ezgi Hanım :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş dünyası buypasa.com yakında açılıyor. Güneş kremleri inanılmaz indirimlerle sizi bekliyor. Ayrıntılı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil